تعمیر ماشین لباسشویی بوش - نمایندگی بوش

نمایندگی تعمیرات بوش بصورت 24 و در تمام مناطق تهران و حومه تهران آماده خدمت رسانی می باشد.

تعمیر ماشین لباسشویی بوش - نمایندگی بوش

نمایندگی تعمیرات بوش بصورت 24 و در تمام مناطق تهران و حومه تهران آماده خدمت رسانی می باشد.

  • ۰
  • ۰

یخچال بوش شما که به طور روزمره نیاز به توجه و مراقبت دارد. در اینجا نکاتی آورده شده است که می توانید با انجام آنها، دستگاه خود را سالم نگه دارید.

یخچال و فریزر اقلامی پرکار در خانه هستند که به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته کار می کنند و مستحق مراقبت و نگهداری هستند. اما به غیر از پاکسازی مواد غذایی فاسد شده، چقدر از زمان خود را صرف تعمیر و نگهداری یخچال و فریزر خود در سال گذشته کرده اید؟ اگر می خواهید یخچال بوش شما در تمام طول عمر خود کارآیی مناسب را داشته باشد، به طور معمول 13 سال، علاقه خود را به آن با انجام این کارهای تعمیرات و نگهداری ساده، نشان دهید. با رعایت کردن این نکات خیلی نیاز به تعمیر یخچال بوش خود نخواهید داشت.

مراقبت ماهانه از یخچال

تخلیه یخ:

یخ می تواند بوی فریزر را جذب کند و بلوک های جامدی را تشکیل دهد. برای شل نگه داشتن یخ و حفظ بوی مطبوع، محفظه های یخ را به صورت ماهانه تخلیه کرده و مجددا آن را با آب تازه پر کنید، یک بطری با درب باز از نوشابه گازدار در فریزر قرار دهید تا بوی نامطبوع درون آن را جذب کند.

مراقبت های سه ماه یخچال

درزگیر درب را بررسی کنید:

درزگیر های کثیف و فرسوده مانع از بسته شدن درب های یخچال شده و موتور آن را تحت فشار قرار می دهند. درزگیرهای کثیف را با آب صابون تمیز کنید و به طور کامل خشک کنید. اگر مهر و موم آن شل شده است، آهنرباهای جاسازی شده درون آنها باید تعویض شده و یا دوباره بارگذاری مغناطیسی شوند. اگر شما فنی هستید، بارگذاری مغناطیسی یک مهارت روزمره برای شما خواهد بود. فقط یک آهنربای مغناطیسی قدرتمند در امتداد هر طرف درزگیر، در جهت یکسان، حدود 50 بار حرکت دهید.

کندانسور را تمیز کنید:

کندانسور در پشت یخچال شما باعث خنک و متراکم شدن گاز خنک کننده می شود و گرمای آن را آزاد می کند. اگر آنها با گرد و غبار یا موی حیوانات خانگی مسدود باشند، کمپرسور را تحت فشار قرار داده و انرژی آن را هدر می دهند. هر سه ماه، کوئل ها و فن های کندانسور را با استفاده از یک قلم مو، تمیز کنید. سپس، کوئل های پشت یخچال بوش خود را با قلم مو تمیز کنید تا بتوانید به مکان های سخت دسترسی پیدا کرده و آن را تمیز کنید. خانواده هایی که حیوانات خانگی دارند باید به صورت ماهانه کوئل را تمیز کنند.

آن را تراز کنید:

یخچال هایی که به طور کامل تراز نیستند، از طرفین یا عقب به جلو، درب آنها به طور کامل بسته نخواهد شد، موتورها را تحت فشار قرار داده و باعث ایجاد برفک در داخل می شوند. برای بررسی این موضوع، یک تراز را در بالای یخچال قرار دهید. سپس کف قابل تنظیم دستگاه را بچرخانید تا سطح یخچال به طور کامل تراز شود.

مراقبت های شش ماهه یخچال

فیلتر آب را جایگزین کنید:

برای اطمینان از داشتن آب و یخ تازه و تمیز، و برای جلوگیری از انسداد و نشتی، فیلتر آب را تعویض کنید. راهنمای دستگاه خود را برای یافتن محل فیلتر و دستورالعمل های نحوه تعویض آن، بررسی کنید. سوراخ تخلیه و صفحه زیرین آن را تمیز کنید که باعث از بین رفتن بوی بد می شود: مواد غذایی و ذخایر معدنی را تمیز کنید، سپس صفحه تخلیه را بسابید تا کاملا تمیز شود. (راهنمای دستگاه را به منظور بررسی دستورالعمل ها چک کنید)

تعمیر و نگهداری روزانه

روی مواد غذایی را برای جلوگیری از انتشار بوی نامطبوع در سراسر یخچال و فریزر خود بپوشانید. یک بطری نوشابه در باز را در یخچال قرار دهید تا اسید های تولیدکننده بوی نامطبوع را جذب کند.

چگونه یخچال خود را سازماندهی کنید

در اینجا چند نکته برای سازمان دهی آنها به طرزی کارآمد و گره گشا وجود دارد. یک یخچال و فریزر سازمان یافته غذای شما را برای مدتی طولانی تازه نگه می دارد و به شما اجازه می دهد سریعتر پیش بروید. قبل از اینکه بسته بندی مواد غذایی را باز کنید، درباره مکان مناسب نگهداری برای همه اقلام فکر کنید.

در اینجا روشهایی برای سازماندهی یخچال شما آورده شده است:

1. فضای جلوی ردیف وسط یخچال شما، در نزدیکی تراز چشم، فضای بهینه یخچال و فریزر شما است. مواردی که برای شما اولویت دارند را در آنجا قرار دهید، مثل غذاهایی که باید در اسرع وقت میل کنید. پشت یخچال سردترین بخش است. شیر را در آنجا نگهداری کنید، چرا که در آنجا تازه تر باقی می ماند.

2. فضای یخچال را با مواد غذایی که نیازی به سرد شدن ندارند، اشغال نکنید. مثال: تخم مرغ های محلی تازه (هرچند تخم مرغ های خریداری شده نیاز به نگهداری در یخچال دارند)، سس گوجه فرنگی، سرکه، مربا، سس مایونز. این موارد را در انباری نگهداری کنید. شما می توانید تخم مرغ های تازه را در یک کاسه بر روی طاقچه به مدت هشت هفته نگهداری کنید.

3. هرگز گوجه فرنگی را درون یخچال قرار ندهید چرا که آب دار می شوند؛ پیاز نرم شده و عسل سفت می شود، همچنین سیب زمینی به یک ماده پوک تبدیل خواهد شد. پیاز و سیب زمینی را در کیسه های کاغذی به صورت جداگانه در یک مکان خنک و تاریک نگهداری کنید (کشوی پایین کابینت یک مکان عالی برای نگهداری آن است).

4. ظروف مستطیلی یا مربعی دوستان شما هستند (ظروف دایره ای فضا را به صورت ناکارآمد اشغال می کنند، بنابراین از آنها استفاده نکنید). یکی را به نگهداری تنقلات سالم و دیگری برای حفظ غذاهای صبحانه مانند شیرینی و پنیر خامه ای اختصاص دهید. در فریزر، از یک ظرف بزرگ برای نگهداری سبزیجات یخ زده استفاده کنید، به جای اینکه از کیسه های پلاستیکی در فریزر استفاده کنید.

5. از پلاستیک ها به عنوان پوشش کف طبقات استفاده کنید چرا که باعث آسان شدن عملیات تمیزکاری می شوند.

6. غذاهایی که احتمال داشتن شیرابه دارند، مانند گوشت قرمز و غذاهای دریایی را در قفسه پایینی قرار دهید. به این ترتیب آنها شانس کمتری برای نشت شیرابه بر روی مواد غذایی در طبقات پایین تر از خود را خواهند داشت.

در صورتی که نیاز به راهنمایی و کمک داشتید کارشناسان نمایندگی بوش آماده جواب گویی به شما هستند.

تعمیر ساید بای ساید بوش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی